Американський гігант Kraft Heinz розділиться на дві компанії

Kraft Heinz

Фото з мережі.

Kraft Heinz розділиться на дві компанії. Про це повідомила пресслужба одного з найбільших у світі виробників харчових продуктів і напоїв, пише AgroPortal.

Після завершення угоди на ринку з’являться дві незалежні публічні компанії під тимчасовими робочими назвами Global Taste Elevation Co. та North American Grocery Co.

До Global Taste Elevation Co. увійдуть бренди, орієнтовані на глобальний ринок: Heinz, Philadelphia та Kraft Mac & Cheese. North American Grocery Co. працюватиме з північноамериканським ринком і включатиме Oscar Mayer, Kraft Singles та Lunchables.

Нинішній генеральний директор Kraft Heinz Карлос Абрамс-Рівера після завершення процесу очолить другу компанію – North American Grocery Co.

У компанії пояснили, що розділення дасть змогу ефективніше використовувати ресурси, зменшити операційну складність і пришвидшити зростання обох бізнесів.

Закриття угоди заплановане на другу половину 2026 року. Це станеться після отримання всіх необхідних дозволів регуляторів.


Залишити коментар