У травні випуск свіжої молочної продукції зросте

Тенденції ринку свіжих молокопродуктів в Україні формує десяток операторів.

Випуск всіх свіжих молокопродуктів, крім кисломолочного сиру, за два місяці поточного року виявився менше торішнього рівня, повідомляє Аgroreview з посиланням на ІНФАГРО.

Можливо, позначаються високі ціни, хоча виросли вони і незначно.  Збільшувати ціни зараз наважуються небагато операторів.  В кінці березня, в основному, фігурують такі цінові рівні:

молоко 2,5%, плівка – 24,0-26,0 грн/л
кефір 2,5%, плівка – 28,5-30,0 грн/л
сметана 15%, плівка – 64-70 грн/кг
сир 9% – 110-124 грн/кг.

Виробники, можливо, ще спробують трохи підняти ціни на травень.  Хоча такого сплеску попиту, як навесні минулого року, не буде.  Українські споживачі вже звикли до всіляких локдаунів і не роблять стратегічних продуктових запасів.

У лютому в Україні помітно скоротився випуск кисломолочних продуктів (-3% до лютого 2020 року, до 35,5 тис. т), молока розлили теж на 3% менше (38 тис. т).  А ось виробництво творожної продукції незмінно зростає.  У лютому випустили майже 8 тис. т, що на 11% більше торішнього показника.

Насправді споживання творожної продукції в країні навряд чи зросло, просто багато українців відмовляються від базарного продукту на користь магазинного.  У квітні виробничі показники особливо не виростуть через Піст, а ось в травні можна розраховувати на відчутне збільшення продажів товару і, відповідно, випуску всієї свіжомолочної продукції.

Тенденції ринку свіжих молокопродуктів в Україні формує десяток операторів.  У перспективі лідери будуть збільшувати свою частку, витісняючи з ринку дрібних регіональних виробників.


Залишити коментар