Як виправити помилку в податковій накладній на неплатника ПДВ

на неплатника ПДВ

Ілюстративне фото з мережі.

Головне управління ДПС у Київській області оприлюднило роз’яснення щодо дій постачальника у разі виявлення помилки в податковій накладній, складеній на неплатника ПДВ, якщо покупець насправді зареєстрований платником податку.

У повідомленні йдеться, що якщо податкова накладна на неплатника ПДВ була складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), але згодом з’ясувалося, що покупець є платником ПДВ, то постачальнику необхідно вчинити такі дії:

«Скласти розрахунок коригування з типом причини “103” – “виправлення помилки щодо статусу покупця”», – зазначили в ДПС.

Такий розрахунок анулює показники помилкової податкової накладної, зводячи їх до нуля. Документ складається на дату виявлення помилки та підлягає реєстрації постачальником у ЄРПН.

Крім того, ДПС пояснила:

«Оформити нову податкову накладну на правильного покупця – платника ПДВ. Така накладна повинна відповідати даним первинних бухгалтерських документів та бути складена тією ж датою, коли виникло податкове зобов’язання».

Обидва документи – як розрахунок коригування, так і нова накладна – мають бути зареєстровані в ЄРПН.

У податковій також наголосили, що дані помилкової накладної та відповідного розрахунку коригування не включаються до податкової декларації з ПДВ. У звітності слід відображати лише фактичні обсяги господарських операцій.

Читайте також: Україна готується приєднатися до міжнародної ініціативи для підтримки жінок-підприємиць.


Залишити коментар