Українці обирають вітчизняну продукцію

Товари українських виробників свідомо обирають 69% українців при здійсненні покупок.

Про це свідчать дані опитування дослідницькою компанією Gradus Research, передає Укрінформ.

«Аналізуючи ключові зміни у поведінці українських споживачів, чітко проглядається свідомий намір громадян підтримати країну та економіку, обравши товари локальних брендів. І навіть необхідність заощаджувати не зупиняє їх перед купівлею улюблених товарів у звичних місцях продажу, ще раз доводячи, що бренд зараз важливий як ніколи – навіть важливіший, ніж був до війни. Люди планують покупки, тому важливо попадати в їх план/список і не розраховувати на спонтанне рішення біля полиці», – наголосила соціологиня, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.

Зазначається, що попит на українські бренди стабільно зростає. Наразі 69% опитаних українців заявляють, що свідомо обирають продукцію українських брендів. А 56% тих, хто почав купувати нові бренди під час війни, роблять це, щоб підтримати українських виробників.

Згідно з опитуванням, 54% опитаних споживачів при здійсненні покупки звертають особливу увагу на бренд. Інша третина населення (33%) стверджує, що після початку повномасштабної війни росії проти України бренд товару не має для них жодного значення. 55% тих, хто продовжує купувати знайомі бренди – роблять це через позитивний досвід від покупки товарів саме цих брендів. Перевагу віддають покупкам в супермаркетах і магазинах, тобто місцям продажу брендованої продукції, а не ринкам – 74% опитаних, водночас 16% скуповуються на ринках.


Залишити коментар