Чим більше торговельна мережа, тим складніше з нею відносини у молокопереробників
ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (ТМ «Молокія») працює з усіма торговельними мережами, хоча не з усіма її проєкти є прибутковими. Сумарно бонуси для ритейлу по окремих торговельних мережах досягають 30%.
Про це пише в своїй колонці на AgroTimes заступник голови правління, директор заводу ПрАТ «Тернопільський молокозавод» Віктор Солтис.
«Сьогодні торговельні мережі монополізували доступ до споживача. Відтак вони диктують виробникам умови. А не працювати з ними теж неможливо, оскільки вони мають значну вагу. Чим мережа більше, тим складніше з нею відносини», – наголосив він.
При цьому підприємство, що виробляє свіжі молочні продукти, не є високоприбутковим, зауважив Віктор Солтис.
«3% – це гарний рівень прибутковості. За рахунок обігу ми маємо певну суму зароблених коштів, що дає компанії можливість розвиватися, виплачувати свої зобов’язання. Але у 2019 році можна сказати, що ми нічого не заробили – менше 1%», – зазначив він.
Залишити коментар