В Україні почали об’єднуватися великі медові компанії
ТОВ «Органік Експорт» закінчило процедуру об’єднання з ТОВ «Українська медова група» та ТОВ «Мед України».
Як повідомляє пресслужба «Органік Експорт», компанії об’єдналися задля зміцнення своїх позицій на внутрішньому та зовнішньому ринках і представили нову стратегію розвитку об’єднаної компанії, передає SEEDS.
«Наша синергія сприятиме сталому розвитку компанії та впровадженню найкращих світових практик у сфері переробки та дистрибуції українського меду. А вже невдовзі споживачі матимуть нагоду ознайомитися з новим українським брендом, який ми представимо ринку найближчим часом», – зазначив директор групи компаній Едуард Кричфалушій.
Своїми стратегічними цілями компанія визначила запровадження професійного категорійного менеджменту, побудову сильної національної дистрибуції та розширення наявності кращих українських та світових медів задля збільшення частки продажу до 30% від загального обсягу споживання офіційними каналами торгівлі.
Одним із важливих пріоритетів стане розробка та впровадження інноваційних програм для виробника-пасічника для надання йому можливості безпосередньої присутності його продукції в українському роздробі та гарантування кінцевому споживачу 100-відсоткової простежуваності для кожної одиниці продукції.
«На сьогоднішній день в Україні виробляється широке розмаїття медів з унікальними смаками та споживчими властивостями, які невідомі широкому загалу споживачів. Саме тому компанія вважає розвиток споживання натуральних і якісних медів одним із основних факторів розвитку галузі», – відмітив Едуард Кричфалушій.
Довідково: ТОВ «Органік Експорт» експортує мед до країн Європейського Союзу та США. ТОВ «Українська медова група» та ТОВ «Мед України» за 15 років стали одними з найбільших гравців на внутрішньому ринку з часткою продажу фасованого меду більше 20%, відомі українським споживачам під власною ТМ «Пасіка».
Залишити коментар