Сб. 23 Листопадаа 2024

В Україні назріває колапс із перевезенням зерна

Через складну ситуацію з дизельним паливом в “Укрзалізниці” в державі може виникнути серйозна проблема з транспортуванням зернових. У відомстві може трапитися криза, бо в запасі залізничників є трохи більше добової норми палива.

Ситуацію висвітлює Usm.Media.

За даними на 6 вересня на складах “Укрзалізниці” залишилося 965 тонн дизпалива при добовій нормі 779 тонн. При цьому за минулу добу, 5 вересня, в УЗ використовували всього 549 тонн ДТ, що на 239 тонн менше середньодобової норми.

На складах “Одеської залізниці”, яка безпосередньо забезпечує доставку вантажів (зокрема сезонних – зернових) в морські порти, запаси ДТ становить 150 тонн при добової потреби в 165 тонн. Про це USM повідомило джерело в УЗ.

За даними джерела USM, “в останні два тижні запаси палива на складах УЗ не перевищували 7-5 днів, але вже 6 вересня залишок дизельного палива на УЗ досяг критично низької позначки. “Львівська залізниця” вже зупинилася, всі інші дороги під загрозою зупинки сьогодні-завтра. Маневрова тяга не виходить з депо, рух на ділянках без електрифікації частково припинено або під загрозою зупинки. Зараз високий сезон у зерновиків, вся дизельна тяга, яка забезпечує вантажоперевезення, не виходить з депо”.

Раніше про проблеми з доставкою вантажів у порти та нестачею локомотивів повідомляв заступник директора Департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов. Його публікація на цю тему опублікована в Facebook 28 серпня:

“Ситуація по Одеській дорозі: фіксується накопичення поїздів з боку Вапнярки – по Котовського брак локомотивів і бригад; поганий поїзної обмін з Південно-Західної дорогою. Також фіксується накопичення навколо Миколаєва, на підходах також накопичення. Залишається поганий поїзний обмін з Придніпровською дорогою.

Залишається складна ситуація по Одеському вузлу Одеської дороги, сортувальні станції не справляються з розбірним вагонопотоком, сортувальні станції забиті, ускладнюється вивезення порожняка з портів. Загалом йде накопичення по мережі вагонів заадресованних в морські порти “, – повідомляв Валерій Ткачов.

Перша така криза відбулася в квітні. Аналогічна ситуація з паливом спостерігалася на початку липня. Тоді збитки УЗ через обмежену роботи оцінювався в 8 млн грн на добу, не враховуючи претензій від вантажовідправників.

 


Залишити коментар