ШІ допоміг створити сир майбутнього

Гігант продовольчого ринку Kraft Heinz разом зі стартапом-єдинорогом NotCo, що прагне перевинайти продукти харчування завдяки штучному інтелекту, оголосили про запуск NotCheese – рослинної версії культового американського сиру Kraft.

Згідно з коментарями до квартального звіту про прибутки Kraft Heinz, уже в листопаді цього року сир буде доступний приблизно в 30 магазинах, повідомляє newfood.media.

Хоча Kraft Heinz має величезне портфоліо продуктів, історично компанія демонструє відносно невелику присутність у сегменті рослинних альтернатив. Натомість NotCo спеціалізується саме на рослинній їжі, і останнім запуском заявила про це досить чітко.

Мігель Патрісіо, генеральний директор Kraft Heinz, говорить, що NotCheese — «неймовірний».

«Він має смак сиру, пахне сиром і плавиться, як сир, — сказав Патрісіо. – Це дуже відрізняється від усього, що є на ринку».

Основними інгредієнтами NotCheese є вода, кокосова олія, модифікований кукурудзяний крохмаль і білок нуту.

За інформацією Bloomberg, наступним продуктом Kraft Heinz та NotCo стане майонез на рослинній основі. Обидві компанії уже працюють над прототипом. Виробництво рослинного майонезу, ймовірно, також стартує наступного року.

Яблучний сезон стартував: які ціни?

 


Залишити коментар