Бюджетні продукти в Польщі користуються великою популярністю серед біженців
Ярослав Мальчевський, президент Польської молочної групи, повідомив місцевому виданню Oceny Rolniczych, що загалом на польському ринку зараз спостерігаються 2 ключові споживчі тенденції.
Перша — це знижена споживча активність, оскільки харчова інфляція змушує багатьох споживачів відмовлятися від продуктів, до яких вони звикли, і переходити на більш дешеві альтернативи. Мальчевський додав, що спостерігається очевидне зростання попиту в бюджетному сегменті польського молочного ринку, що, безсумнівно, пояснюється наявністю «споживачів з українськими паспортами».
«Присутність 2 мільйонів біженців від війни сприяє збільшенню споживання молока у Польщі. Але це, в першу чергу, стосується основних продуктів харчування», — сказав він, додавши, що цей фактор має обмежений вплив на преміум сегмент, продукцію без ГМО або органічну продукцію.
Загалом є ознаки того, що сегмент органічних молочних продуктів у Польщі переживає важкі часи, сказав Мальчевський.
Він процитував нещодавній звіт EMB, організації, що об’єднує 100 000 виробників молока в усьому Європейському Союзі, в якому висловлюється занепокоєння щодо різкого зростання витрат на виробництво органічного молока.
«Ці дані не вселяють оптимізму, тому що собівартість продукції перевищує виручку від реалізації», — сказав він.
Мальчевський також сказав, що зростання витрат, у тому числі на добрива, паливо та підвищення процентних ставок, перешкоджає виробництву молочної продукції в Новій Зеландії. За перші 10 місяців 2022 року молочна галузь країни спостерігала падіння показників виробництва на 3,6%. Ця динаміка відіграватиме важливу роль на світовому ринку молочних продуктів у 2023 роціоскільки Нова Зеландія є одним із провідних світових експортерів молока, додав він.
Залишити коментар