Пн. 23 Грудня 2024

Названо ТОП-6 свіжих трендів на ринку напоїв

2020-й рік виявився спраглим не лише до особистих зустрічей, але й до напоїв. Замкнуті в карантині, споживачі тішилися ранковою кавою та самостійно приготованими коктейлями. Водночас, це сформувало кілька трендів, які визначили розвиток сегменту напоїв у 2021 році.

Ось ТОП-6 тенденцій та напоїв, які рухатимуть ринок у цьому році.

Чай з «бульбашками»

Винайдений у 1980-х роках, «бульбашковий» чай (bubble tea) досягне нових висот популярності. Від США до Німеччини, від Китаю до Бразилії — галузь «бульбашкових» чаїв глобалізується. Очікується, що цей сегмент ринку зросте майже на $2 млрд і сягне $4,3 млрд до 2027 року.

Освіжаючий тайванський напій на основі чаю з «бульбашками» тапіоки або фруктового желе приваблює здорових людей, які насолоджуються варіантами з низьким вмістом цукру, органічним соєвим молоком, зеленим чаєм або фруктовими сумішами.

Ферментовані напої 

Сегмент ферментованих напоїв швидко зростає, займаючи значну частину в категорії функціональних та здорових продуктів.

Очікується, що пробіотичні напої сягнуть продажів до 2025 року на рівні понад $77 млрд, що майже вдвічі перевищить дохід, отриманий у всьому світі в 2018-му.

Зокрема, набирають обертів такі продукти як водний кефір з різноманітними штамами пробіотиків, які допомагають зміцнити імунну систему та сприяють травленню. Те ж саме стосується ферментованої мексиканської содової Тепаче — альтернативи комбучі.

Вина та шампанські з нотками зірковості

Просування напоїв знаменитостями не є чимось новим. Подумайте про Джорджа Клуні та Неспрессо, Дженніфер Еністон та Smart Water або про незліченну кількість спортивних зірок, які підтримують енергетичні напої. Все більше виноградників та винних домів співпрацюватимуть зі знаменитостями.

Вино в пакетах як екологічний вибір

Пакетоване вино легше зберігати, воно краще утримує властивості напою після відкриття і є більш гігієнічним та стійким варіантом, зокрема для ресторанів. Кожна трилітрова упаковка генерує приблизно половину викидів вуглекислого газу порівняно зі скляною пляшкою. Ба більше, вино в коробках дешевше у транспортуванні та більш екологічне.

Консервовані коктейлі

Хоча дехто із задоволенням міксує власні коктейлі дома, споживачі сумують за часом, коли можна було купити готовий коктейль і відразу його випити. Спиртові бренди та готельні мережі, такі як Marriott, не витрачали часу та запропонували ідеальне рішення. Вони створити різноманітні смачні коктейлі в банках, готові до вживання. Ймовірно, це стане найгарячішою тенденцією в області алкогольних напоїв у 2021 році.

Слабоалкогольні напої

Інтерес до напоїв з низьким вмістом алкоголю за останні кілька років стрімко зростає, все більше і більше людей шукають золоту середину між випивкою та функціональністю. Слабоалкогольні та безалкогольні напої заповнюють ринок, і за цим простором цікаво спостерігати.


Залишити коментар