Чт. 14 Листопадаа 2024

26 карпатських виробників їжі об’єднали в інтернет-магазин

Продукцію виробників Карпатського регіону під ТМ «Смак Українських Карпат» відтепер можна придбати онлайн. В рамках співпраці громадської спілки «Карпатський смак» та швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», почав працювати онлайн магазин tuca-shop.com.ua.

Про це повідомляється на сайті швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України».

Торгова марка «Смак Українських Карпат» об’єднує 26 малих та середніх виробників і пропонує понад 300 маркованих продуктів: свіжі та витримані сири, оригінальні м’ясні вироби, продукти рослинництва, чаї з дикоросів, гриби та продукти з них, мед і пилок, олія, леквар, фруктове варення та сиропи, соки.

«Наші виробники ТМ «Смак Українських Карпат» мають  свою філософію. Найголовніше – це виробляти продукцію, яка несе у собі певну культуру та є смачною і автентичною», –  зазначила Галина Батюсь, виконавча директорка ГС «Карпатський смак»

Довідка: Громадська спілка «Карпатський смак» об’єднує виробників з екологічно чистих районів українських Карпат: Львівської, Івано-Франківської, Закарпатської, Чернівецької областей. Знак автентичності, смаку та якості торгової марки «Смак Українських Карпат» був створений у 2013 році за підтримки Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO). Громадська спілка «Карпатський смак» працює в постійному контакті з кожним виробником продуктів харчування, що є членом спільноти, тим самим забезпечуючи максимальну безпеку та якість продукту. Як результат, після інспектування, та перевірки на дотримання вимог та критеріїв, після висновків інспекції, рішенням правління надають ліцензію виробнику на право користування ТМ «Смак Українських Карпат».

Діяльність громадської спілки «Карпатський смак» здійснюється за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).


Залишити коментар