Американці випустили помаду зі смаком курячих крилець
Дві одержимі фанатами компанії Burt’s Bees (лідер серед брендів доглядових засобів за губами) та Hidden Valley Ranch, яка виготовляє соуси та приправи для їжі, створили бальзам для губ зі смаком курячих крилець.
Шанувальники можуть придбати обмежену серію з 4 бальзамів для губ Burt’s Bees з класичними смаками соусу до курячих крилець Hidden Valley Ranch, соусу Buffalo, хрусткої селери та свіжої моркви.
Випуск незвичної косметики американці присвятили до початку сезону споживання курячих крилець. Тож цього року можна буде не лише як слід поласувати улюбленою стравою, але й отримати особливий та веселий досвід у щоденному догляді.
«Все почалося з першоквітневої публікації в соціальних мережах, де ми зобразили бальзам для губ зі смаком Hidden Valley Ranch», — ділиться Марія Екхардт, генеральний менеджер Burt’s Bees.
За її словами, фанати відгукнулися на це з неабияким ентузіазмом.
“Отже, для захоплюючого обмеженого випуску ми об’єднуємо два фаворити фанатів — бальзам для губ Burt’s Bees і Hidden Valley Ranch. Цей дивовижний несподіваний союз запрацював якраз до сезону сухих губ і днів веселощів разом з курячими крильцями”, – додала вона.
Залишити коментар