Як Ballerina Farm виросла з TikTok у світовий бренд

Ballerina Farm

Ханна Нілман з чоловіком і дітьми. Фото: Ballerina Farm.

Ballerina Farm стала одним із найвідоміших фермерських брендів у світі. Засновниця Ханна Нілман, колишня балерина і мати вісьмох дітей, разом із чоловіком Деніелом перетворили сторінку в TikTok на бізнес із мільйонними прибутками. Сьогодні за їхнім життям стежать понад 21 млн підписників, а продукцію купують не лише у США, а й за кордоном, пише latifundist.com.

Початок історії

У 2017 році Ханна та Деніел започаткували власну ферму. До цього вона навчалася в Джульярдській школі у Нью-Йорку, а він працював директором у компанії з безпеки. Спочатку подружжя жило у Бразилії, де тримало невелике стадо кіз.

«Ми хотіли, щоб ферма приносила гроші, щоб ми могли забезпечувати себе», – згадувала Ханна.

Повернувшись у США, вони розводили свиней і биків, але пожежа знищила господарство. Тоді сім’я переїхала у Камас, штат Юта, де придбала 328 акрів землі за $2,75 млн. Саме там і почалося становлення бренду.

«Вони вантажили всіх дітей у машину, брали коробки, принтер і ноутбук, їхали в місто, роздруковували замовлення прямо на пристані приймального пункта», – розповідала менеджер Джанелл Стоу.

Спершу асортимент складався лише зі свинини та яловичини, які відправляли поштою. Завдяки активності у TikTok і Instagram бізнес швидко зростав. З часом гараж перетворився на логістичний центр, а згодом сім’я викупила приміщення колишнього супермаркету. Коли й воно стало замалим, Нілмани відкрили великий склад у Солт-Лейк-Сіті.

Сьогодні Ballerina Farm пропонує не тільки м’ясо, а й борошно, закваску, випічку, спеції, ножі, дерев’яні дощечки, протеїновий порошок та інші товари. У планах – запуск власного молочного виробництва. На фермі вже утримують 118 корів і телят. У доїльну систему подружжя інвестувало $400 тис., вона автоматизована і збирає дані про стан тварин.

Подружжя відкрили перший магазин Ballerina Farm Store у Мідвеї. Там продають випічку, молочні продукти, м’ясо, овочі та мед. Частину асортименту постачають сусідні ферми.

«Ми невеликі, нам доводиться спиратися на інші ферми. Але це нам подобається», – пояснює Деніел.

Ханна додає:

«Одна річ, яку ви повинні знати про мене: я не люблю ходити в продуктовий магазин. Але, як виявилося, мені приносить мені радість закупівля продуктів у фермерів».

Родина також відкрила невеликий стенд Ballerina Farm Stand із продажем сирого молока. Через обмеження воно реалізується лише на фермі й має термін придатності дев’ять днів.

У 2023 році міська рада Камаса надала 14 акрам ферми статус «сільськогосподарського туризму». Це дозволяє відкривати магазини, кафе та центри для відвідувачів.

ЗМІ оцінюють річний дохід бренду у $6,5-8,3 млн. Попри це подружжя підкреслює:

«Ми не намагаємося виходити на біржу чи запускати франшизу. Ми не намагаємося бути на кожній заправці та в кожному продуктовому магазині. Нам подобається, щоб речі залишалися маленькими й особливими», – каже Деніел Нілеман.


Залишити коментар