
Як подати онлайн-інформацію про працівника в Пенсійний фонд: покрокова інструкція

Ілюстративне фото з мережі.
Пенсійний фонд України повідомляє, що для роботодавців доступна функція оперативного подання даних про трудові відносини онлайн в електронному форматі. Це можна зробити через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг: portal.pfu.gov.ua.
Подати інформацію через вебпортал потрібно у таких випадках:
- прийняття нового працівника на роботу;
- переведення до іншого підрозділу;
- зміна посади або постійного місця роботи;
- звільнення працівника;
- поновлення на посаді;
- тимчасове припинення або відновлення трудового договору.
Передати такі відомості може лише представник роботодавця, який має доступ до перегляду й внесення інформації про працівників.
Як подати відомості онлайн: покроково
- Вхід на портал
- Перейдіть на сайт pfu.gov.ua.
- Натисніть “Вхід”.
- Оберіть ідентифікацію як юридична особа.
- Підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та пароля до нього.
- Натисніть “Увійти”.
- Вибір розділу
- У меню ліворуч у кабінеті страхувальника перейдіть до розділу “Комунікації з ПФУ”.
- Оберіть функцію “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”.
- Формування повідомлення
- У вікні, що відкриється, зі списку оберіть “Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)”.
- Заповнення даних
- Заповніть обов’язкові поля у формі (вони позначені зірочкою “*”).
- Натисніть “Додати запис”.
- Деталізація події
- У вікні “Запис про трудову діяльність”:
- оберіть тип події;
- вкажіть атрибут події;
- внесіть дату події;
- додайте реквізити документа-підстави.
- Натисніть “Зберегти”.
- Надсилання даних
- Перевірте повідомлення.
- Натисніть “Підписати та відправити в ПФУ”.
Після надсилання ви можете відстежити стан розгляду поданих відомостей у розділі “Звернення” — категорія “Статус звернення”.
Читайте також: Перелік пільг для чорнобильців.
Залишити коментар