Парфуми із запахом курки випустили в Іспанії
Компанія KFC випустила лімітовані парфуми Eau D’uardo з класичним ароматом свого надсекретного рецепту культової смаженої курки з 11 спеціями.
Парфуми доступні клієнтам в Іспанії й продаються як додатковий товар у закладах швидкого харчування.
Назва парфумів Eau D’uardo – це відсилання на вірусний інтернет-мем, створений іспанською маркетинговою командою KFC на Різдво 2021 року, який приписує іспанські імена повсякденним предметам, як-от «Едуардо» курячій гомілці, яка потім стала різдвяною прикрасою. У вигляді цієї ж гомілки змодельована і баночка парфумів.
Реклама Eau D’uardo натякає на аромат, натхненний класичною сумішшю спецій для курочки KFC. Парфум насичений нотами герані, мандарина, бергамоту та має відтінок рожевого перцю.
Запуск Eau D’uardo супроводжує відеокампанія, яка пародіює рекламу розкішних парфумів.
До слова, парфуми – це не перший стрибок KFC поза межі фритюрниці. Раніше, пропагуючи SPF-захист від «хрусткої» літньої шкіри, гігант швидкого харчування випустив у 2016 р. обмежену серію протисонцевого крему з запахом смаженої курки Extra Crisp.
Залишити коментар