“Потворні” овочі та фрукти краще продаються

Дослідження Journal of Marketing показало, що маркування деформованих продуктів як “потворні” (ugly) підвищує їхні шанси на продаж.

Повідомляється, що смілива вказівка на недолік продукту, здається, заспокоює споживачів щодо інших атрибутів продукту, таких як смак. Якщо очевидний недолік продукту ігнорується, споживачі відчувають більше сумнівів у його загальній якості. Збільшення продажів “негарних” продуктів може зменшити харчові відходи й бути корисним для навколишнього середовища.

У 2013 році ФАО підрахувала, що в усьому світі ми викидаємо 1,3 гігатонни їстівної їжі. Більша частина їстівної їжі, яку викидають виробники, викидається з “косметичних” причин, кажуть дослідники з Університету Британської Колумбії (Канада), які проводили це дослідження, пише AgroTimes.

Вони провели 7 експериментів, зокрема 2 в польових умовах.

Їхнє початкове дослідження показало, що на фермерському ринку неприваблива продукція з позначкою “потворний” продавалася краще, ніж неприваблива продукція без мітки. Маркування також створювало кращі норми прибутку. Два пізніших дослідження засвідчили, що “потворне” маркування поліпшило очікування споживачів щодо смаку і корисності їжі та збільшило ймовірність вибору непривабливих продуктів.

Ця категорія продуктів найменше здорожчала під час війни

 


Залишити коментар