Експерти розповіли, яке морозиво українці найчастіше купують

За даними International Dairy Foods Association, споживання морозива в Україні коливається в межах 2−2,5 кг на людину в рік. Ця цифра не змінюється вже давно. Причина криється у відсутності культури його споживання.

В Україні виробляється близько 900 найменувань морозива. Лідерами за смаками є ванільне, шоколадне та полуничне. Потім до переліку можна додати фісташку та манго-маракуйя. У 2019−2020 роках шоколадне морозиво обігнало ванільне з виробництва та споживання, пише Milk.info.

У нашій країні люблять слово «пломбір». Але що таке пломбір? Це ДСТУ 4733, в якому є ще дві групи: вершкове та молочне. Пломбір — це лише вид групи, яка має жирність до 20%.

За даними Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти», українці найчастіше купують морозиво у вафельному стаканчику. Далі йде ескімо на паличці. Крім того, поступово зростає кількість покупців органічного морозива.

За попередніми даними Держстату, в червні українські постачальники відвантажили на зовнішні ринки 1,65 тис. т морозива. Фізичні обсяги постачань зросли на 13%, а грошова виручка — на 16% більше травневої.

Основними напрямками експорту морозива були країни-члени ЄС (58%), Молдова (27%), а також Туреччина і країни Близького Сходу та Північної Африки (9%).

На Рівненщині скоро зберуть урожай кавунів

 


Залишити коментар