Ср. 18 Грудня 2024

Фахівець пояснив, чому в Україні суттєво здорожчають кондитерські вироби

Один з найбільших виробників кондитерських виробів та снеків Mondelez підвищуватиме ціни на свою продукцію через зростання собівартості. Про це заявив віцепрезидент з управління категорією «кондитерські вироби» Mondelez International у регіоні Східна Європа Євген Капустін, пише “Главком” з посиланням на biz.censor.net.

«Через інфляцію ми змушені будемо підвищувати ціни на наші продукти», – сказав топменеджер.

За його словами, зростання закупівельних цін минулого року сягало 50%.

«Не секрет, що зараз глобально інфляція – це дуже великий бич, ми бачимо, що інфляція відбувається практично у всіх товарних категоріях, це дуже позначається на наших закупівельних цінах. Ці ціни за останній рік збільшилися на 20-30%, іноді на 50%. З огляду на те, що ми не хочемо, щоб якість наших продуктів погіршувалася, ми просто змушені переглядати ціни на наші продукти, тому що сировина, яку ми купуємо і використовуємо, дуже сильно змінилася в ціні», – розповів Капустін.

«Це зараз відбувається скрізь. Для Росії та Східної Європи інфляція в 7-10% – це якась даність, а зараз інфляція відбувається і на інших, західних ринках, а для них це в принципі шок. Вони так само закуповують молоко за вищими цінам, цукор, какао-боби. Інфляція – це теж певний наслідок нової реальності, мені здається, що і в 2022 році, і в 2023 році ми всі з цим зіткнемося», – додав топменеджер Mondelez.

Як відомо, Mondelez International – один із найбільших світових виробників снеків та кондитерських виробів, що працює більш ніж у 160 країнах. Бізнес Mondelez в Україні представлений приватною акціонерною компанією «Монделіс Україна».

До складу компанії в Україні входять Тростянецька кондитерська фабрика та дочірнє підприємство «Чипси Люкс».

«Монделіс Україна» реалізує продукцію під торговими марками «Корона», Milka, «Ведмедик Барні», Tuc, «Belvita!» Доброго ранку!», «Люкс», Halls, Dirol, Picnic.


Залишити коментар