В аеропорту «Київ» заявили про ризик банкрутства
Без допомоги держави повітряні ворота Києва вже в найближчі місяці можуть назавжди закритися.
«Лівий берег» опублікував інтерв’ю гендиректором «МАСТЕР-АВІА». Компанія з 2010 року орендує частину аеропорту та вклала в модернізацію понад 2 млрд грн. Аеропорт простоює від початку карантину. За цей час доходи зменшилися на 92%, а витрати вдалося скоротити лише на 60%. Кількість пасажирів зі 100 тисяч на місяць впала до нуля, а кількість рейсів – із 50 на день до 2-3 на тиждень. Співробітники – у відпустці за свій рахунок. Обіцяні податкові канікули охопили тільки березень. Аеропорт продовжує платити всі податки, виплачувати кредити та безуспішно стукати в зачинені двері: влада на заклик про допомогу не реагує.
Врятувати аеропорт ще можна. Диверсифікувати пасажиропотік між «Києвом» і «Борисполем» у співвідношенні 30% на 70%. Зараз воно становить 0% проти 100%. Ввести мінімальні ставки на авіаційне обслуговування – пасажирський збір, збір за зліт-посадку, збір за безпеку. Про це, до речі, вже кілька років просять усі аеропорти України. Допомогти гривнею: 22 млн грн на виплату зарплат й утримання інфраструктури, $15 субсидії на кожного пасажира, рефінансування кредиту на $28 млн.
Жодного з цих пунктів не виконано. Зараз це проблема інвестора і киян. Уже завтра вона може стати проблемою держави. І їй доведеться дати відповіді: як компенсувати втрати місту, де тисячам людей знайти нову роботу і де Україні взяти другий за пасажиропотоком аеропорт?
Залишити коментар