Внутрішній туризм піднімуть масовість та більш заможні туристи, що раніше їздили за кордон
Переорієнтація на внутрішнього туриста – частина стратегії багатьох місцевих гравців індустрії туризму та hospitality.
Гравцям турбізнесу варто звернути увагу на того внутрішнього туриста, що раніше подорожував за кордон, а сьогодні потенційно готовий витрачати кошти в Україні.
На це під час 14 зустрічі «БрейнШторммарафону» наголосив Юрій Кривошея, президент та керуючий партнер Українсько-Канадського спільного товариства «Торонто-Київ», співзасновник Yakaboo.ua і співінвестор платформи БІЗНЕС 100.
“Такий потенційний турист може суттєво підвищити середній чек і сформувати більш «вибагливу» потребу до туристичного сервісу та послуг перед українськими гравцями, – зазначає пан Кривошея. – Тому, туристичний ринок має «подорослішати» і запропонувати внутрішньому споживачеві цікавий пакет послуг, який клієнт звик отримувати за кордоном. І надавати ці послуги краще та цікавіше”.
Якщо ж говорити про економ-сегмент туристичного сервісу, то тут варто розраховувати на масштабність — велику кількість людей, що поїдуть подорожувати історичними чи природними пам’ятками України. Кривошея наводить приклад Коростишівського каньйону, де кількість відвідувачів останнім часом значно зросла.
Пан Кривошея нагадує, що навіть при швидкому виході з карантину зовнішнього туриста не вдасться отримати швидко. Адже кордони різних країн відкриються нерівномірно, також існують певні нюанси роботи авіаліній щодо безпеки польотів.
Залишити коментар