Звичайний часник став незвичайною родзинкою Закарпаття
Іноді звичайний аграрний бізнес може перерости у справжню туристичну родзинку Закарпаття. 6 років тому підприємець Владислав Симочко вирішив вирощувати часник. З часом напів-хоббі чи напів-бізнес переріс у щось більше.
Зараз назва “Турянський часник” став брендом відомим як в області, так і в Україні, а місцеві ресторатори та виробники з гордістю наголошують, що використовують саме свій, Перечинський часник.
Зрештою пекучий символ Перечинщини посприяв кооперації місцевих підприємців в роботі над створенням туристичного іміджу.
“Ніколи не думав, що займатимусь сільським господарством. Але з’явилась ідея: чому ми маємо китайський часник купувати, а не свій виробляти?” – Згадує Владислав Симочко.
Виявилось, що на ринках регіону важко було знайти навіть такий звичний продукт власного виробництва.
З часом фермер почав виробляти консервований часник різного виду, який виявився чудовою закускою. А також сувеніром.
Залишити коментар