Агропродсервіс через конкуренцію об’єднує торгові мережі

Агропродсервіс

Фото: AgroPortal.ua.

Компанія «Агропродсервіс» з Тернопільщини розвиває напрям мініритейлу, однак через високу конкуренцію з боку великих супермаркетів вирішила об’єднати свої торгові точки з іншою мережею.

Про це розповів директор комерційного департаменту компанії Тарас Баран під час панельної дискусії на New Food Summit 2025, повідомляє AgroPortal.ua.

За словами Тараса Барана, розвивати власний ритейл без підтримки великих партнерів складно через різницю у комерційних умовах.

«Ми стикнулися з тим, що якщо ти маєш ритейл, то не зможеш конкурувати з торговельними мережами, які вже є на ринку, в тебе будуть інші комерційні умови. Тому ми пішли в об’єднання, і сьогодні наші 10 супермаркетів на Тернопільщині об’єднали з мережею “Торба”. Ми кілька місяців уже працюємо, і результат є», – зазначив він.

Представник «Агропродсервісу» також повідомив, що основну частину прибутку підприємство отримує не з торгівлі, а з аграрного напрямку.

«Виручка “Агропродсервіс” від рослинництва, продажу свиней і молока становить орієнтовно 90%, 10% складають інші надходження», – уточнив Тарас Баран.

Раніше ми писали про те, що в «Агропродсервісі» очікують кардинальні зміни у тваринництві.


Залишити коментар