Українські ягоди можуть замінити канадські на європейському ринку

заморожених органічних ягід

Ілюстративне фото з мережі.

Українські виробники заморожених органічних ягід провели понад 20 зустрічей з нідерландськими трейдерами в рамках бізнес-місії, організованої за підтримки трьох швейцарських та міжнародних програм: Швейцарської програми сприяння імпорту (SIPPO), Програми торгівлі якісними продуктами харчування (QFTP) та Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку (UNIDO), передає EastFruit.

Про це повідомила експертка плодоовочевого ринку Тетяна Гетьман на своїй сторінці у Фейсбук.

«Голландські трейдери дуже тепло нас приймали та надихали тим, як з душею вони розповідали історії своїх бізнесів, яким від 15 до 160 років. Це одразу викликало довіру», – зазначила вона.

Серед ключових висновків – важливість якісної презентації продукції, відсутність компромісів щодо ціни чи безпеки поставок, а також низька ймовірність прямих контрактів із супермаркетами, оскільки продажами зазвичай займаються трейдери, часто з офісами у Польщі.

Нідерландські партнери очікують довгострокового співробітництва і майже не зацікавлені у разових поставках, пише AgroTimes. Попит на заморожену ягоду зростає, особливо на суницю, малину, чорницю та потенційно – лохину, яка могла б замінити канадську.

Попри поступовий відхід спеціалізованих органічних магазинів у Європейському Союзі, органічна продукція впевнено виходить у мас-маркет, додає експертка.


Залишити коментар