
Український бренд випустив зубну пасту зі смаком борщу

Фото з відкритих джерел.
В Україні з’явилася на ринку нова лінійка зубної пасти зі смаком борщу. Про це пише «Шотам» з посиланням на інформацію компанії. Випуск незвичного продукту анонсувала компанія Splash, яка відома своїм нестандартним підходом до засобів гігієни. Тюбики зі смаком національної української страви вже можна знайти у продажу, що викликало неабиякий інтерес серед покупців.
У пресслужбі бренду пояснили, що втомилися від звичних «льодових свіжостей» і прагнули створити щось, що було б близьким українцям за духом та культурою.
«Якщо щось і має шанс покращити настрій зранку, то це борщ», — прокоментували в компанії.
За словами представників Splash, продукт має смак і аромат борщу, однак безпосередньо з цією стравою не пов’язаний, а лише нагадує її своїми відтінками.
Новинку виробники називають пастою, що об’єднує турботу про себе з культурним кодом та легкою самоіронією.
«Борщ від Splash — теплий жарт із сенсом, а ще спосіб нагадати, що турбота про себе може бути не лише корисною, а й веселою», — зазначають у компанії.
Цей продукт уже встиг зацікавити як українських покупців, так і закордонних споживачів. Враховуючи оригінальний підхід до вибору смаку, можна очікувати, що Splash продовжить експериментувати зі своєю продукцією, пропонуючи все нові неочікувані рішення.
Залишити коментар