Сб. 21 Грудня 2024

В Україні зросли продажі їжі швидкого приготування

їжу швидкого приготування

Фото з мережі.

Попит на їжу швидкого приготування в Україні демонструє стабільне зростання. Попри зменшення кількості виробників у сегменті, споживачі активно обирають продукцію, що потребує мінімального часу для приготування. У той же час виробники стикаються з новими економічними викликами, зокрема зі зростанням витрат на персонал та необхідністю адаптації до складних умов ринку. Про це пише Аgroportal.ua.

Динаміка ринку та скорочення конкуренції

Згідно з даними компанії «Терра», на українському ринку залишилося лише два основних виробники їжі швидкого приготування: «Терра» та «Сто пудов». Інна Панченко, керівник відділу маркетингу компанії «Терра», зазначає, що кількість представників у цьому сегменті знизилася з 11 у 2021 році до 2 у 2024 році.

«Ми бачимо збільшення продажів їжі швидкого приготування, і наша ТМ «GO.TO.VO» демонструє значний ріст», – повідомила Інна Панченко.

Водночас спостерігається зменшення попиту на супи-гарніри – продукти з доданою вартістю. Це пов’язано з обмеженими фінансовими можливостями споживачів, які наразі не готові платити більше за подібну продукцію.

Економічні виклики для виробників

Виробництво продуктів швидкого приготування в Україні відбувається в умовах значних економічних труднощів. Однією з головних проблем є необхідність підвищення заробітних плат працівникам для можливості бронювання частини персоналу.

«Багато переробних підприємств змушені підвищувати зарплати до понад 20 тис. грн, що суттєво збільшує собівартість продукції», – пояснює Панченко.

Цей фактор разом із загальним зростанням витрат на енергоресурси та логістику, ймовірно, призведе до подальшого підвищення цін на круп’яну продукцію.

Перспективи Private Label

Зростання частки Private Label (продукції під торговими марками рітейлерів) свідчить про перспективність напряму для великих торговельних мереж. Це дозволяє їм залучати споживачів, пропонуючи більш доступну альтернативу продукції відомих брендів. У свою чергу, для виробників співпраця з рітейлерами стає додатковим джерелом доходу.

Раніше ми писали про те, що попит на насіннєву картоплю зростає.

Попит на насіннєву картоплю зростає


Залишити коментар