Війна суттєво вплинула на харчові звички українців
Масштабне дослідження “Меню війни”, проведене компанією Gradus Research, виявило значні зміни у харчових звичках українців під час повномасштабного вторгнення. Майже половина опитаних громадян змінила свій підхід до харчування, пише АgroPortal.
Молодь найбільш гнучка до змін. Серед молодих людей віком 18-34 роки зміни в харчуванні особливо помітні – 54% представників цієї вікової категорії відзначили трансформацію своїх харчових звичок.
За словами Євгенії Близнюк, директорки Gradus Research, зростання цін змусило близько двох третин опитаних перейти на дешевші продукти. Також майже 50% респондентів почали частіше готувати їжу вдома.
Відключення електроенергії суттєво вплинули на вибір продуктів:
- 59% надають перевагу продуктам тривалого зберігання;
- 50% частіше споживають холодну їжу.
Дослідження показало, що під час повітряних тривог українці схильні:
- збільшувати споживання снеків;
- частіше пити гарячі напої.
«Найбільше впливають на харчові звички підвищення цін на продукти, тривалий стрес та наслідки атак ворога. Через зростання цін на продукти харчування під час війни майже дві третини опитаних обирають дешевші продукти, майже половина респондентів частіше готує їжу вдома», — зазначила Євгенія Близнюк.
Ціни на яйця будуть “золотими”
Залишити коментар