Кожен восьмий користувач Інтернету в Україні — аграрій
Кожен восьмий користувач Інтернету в Україні зайнятий в сільському господарстві (за даними на вересень 2019 р.). Це перший висновок, зроблений на підставі дослідження аудиторії аграрного ринку «Агродіджіталізація 2.0», яке проводить агентство аграрних брендів Mukovoz.Design.
«Сьогодні практично кожен аграрій активно користується Інтернетом, і ми зрозуміли, що нам і нашим клієнтам необхідно більш глибоке розуміння аудиторії і тенденцій її поведінки. Кожен маркетолог в аграрному бізнесі хоче ефективно розподіляти бюджет, а для цього потрібно глибше розуміти свою цільову аудиторію. Саме тому ми розпочали це дослідження», — розповідає CEO і засновник агентства аграрних брендів Mukovoz.Design Михайло Муковоз.
Згідно з останніми даними Держстату в Україні налічується близько 3 млн працівників, задіяних в агросекторі. За результатами дослідження, 92% аграріїв використовують Інтернет для пошуку інформації, пов’язаної з роботою.
Відповідно, близько 2,8 млн аграріїв використовують Інтернет у своїх професійних цілях.
Відзначимо, що це перші результати аналітичного дослідження поведінки аграріїв в онлайні «Агродіджіталізація 2.0». Нові результати будуть публікуватися щотижня в блозі Михайла Муковоза.
Залишити коментар