Стало відомо, чому зросли обсяги продажу сушених овочів і фруктів

У період із 2016 по 2020 роки обсяги продажу сушених овочів та фруктів зросли з 7,94 млн тонн до 8,73 млн тонн. Про це йдеться у дослідженні «Аналізу світового ринку сушених овочів та фруктів», підготовленому агентством BusinessStat у 2021 році, пише EastFruit.

Скорочення продажу сушених овочів та фруктів було зафіксовано у 2020 році через Covid-19, коли спостерігалися збої у ланцюжку поставок, проблеми в обробній промисловості та погіршення матеріального становища споживачів.

У 2020 році обсяг реалізації сушених овочів та фруктів скоротився на 1,1% порівняно з 2019 роком. Найбільше продажу скоротилися у США (-109,6 тис. тонн), ОАЕ (-33 тис. тонн), Саудівській Аравії (-30,3 тис. тонн) та ПАР (-26,4 тис. тонн), передає FruitNews. .

У 2020 році основними країнами – споживачами сушених овочів та фруктів стали: Китай – 1 479,3 тис. тонн (16,9% від загальносвітового обсягу продажів), Індія – 899,6 тис. тонн (10,3% від сукупного продажу) , США – 445 тис. тонн (5,1%). Далі йшли: Японія – 355,8 тис. тонн (4,1%), Пакистан – 335,8 тис. тонн (3,8%), Великобританія – 222,7 тис. тонн (2,6%) та Німеччина – 207,0 тис. Тонн (2,4%).

«Основним драйвером зростання ринку сухофруктів у світі є тренд на здорове харчування на тлі проблеми, що набирає гостроту, ожиріння. Сухофрукти багаті рослинним білком, вітамінами, мінералами та харчовими волокнами і вважаються гарною заміною висококалорійним перекушуванням. При цьому виробники для зміцнення своїх ринкових позицій постійно працюють над розширенням асортименту продукції: з’являються нові формати упаковки снеків, нові уподобання та їх поєднання», – йдеться у дослідженні BusinessStat.


Залишити коментар