Як не попастися на продуктових знижках у магазинах
Торговельні заклади для залучення більшої кількості покупців використовують різноманітні заходи, одним із найбільш дієвих з яких є застосування рекламних знижок.
Держпродспоживслужба нагадує, що відповідно до норм Закону України «Про рекламу», реклама про зниження цін на та про розпродаж обов’язково повинна містити наступні відомості:
- місце проведення розпродажу;
- дата початку;
- дата закінчення;
- співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару або розмір знижки.
Також часто виникає ситуація, коли цінники на товар на полицях магазину «акційні», зі знижкою, а вже на касі покупець чує зовсім іншу цифру. Варто знати, що покупець має право оплатити саме ту ціну, яка є на ціннику, адже саме на основі такої інформації було прийняте рішення про покупку.
Ще раз нагадуємо споживачам про важливість уважного вивчення обов’язкової інформації про товар, яка вказана на його маркуванні! Особливо, коли ціну значно знижено, варто звернути особливу увагу на термін придатності харчового продукту.
Залишити коментар