Пн. 29 Квітня 2024

Ізраїльські вчені створили посухостійкі томати

Ізраїльські дослідники вивели новий сорт томатів, який є більш стійким до умов посухи та може допомогти фермерам впоратися з руйнівним впливом зміни клімату. Поглиблений генетичний аналіз під керівництвом Шая Торгемана з Єврейського університету в Єрусалимі та професора Дані Заміра виявив взаємодію між двома областями геному помідорів, що призводить до підвищення врожайності та стійкості до посушливих умов.

Отриманий новий сорт томатів, який ще не названо, може справлятися з екстремальними погодними умовами. Результати дослідження були опубліковані в понеділок у рецензованому журналі Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America (PNAS), повідомляє hortidaily.

«Комерційні сорти помідорів, які вирощуються у відкритому ґрунті та які ви можете знайти в супермаркетах, вимагають у середньому 317 000 галонів на акр щосезону», — сказав The Media Line Шай Торгеман, докторант Єврейського університету в Єрусалимі. «У нашому дослідженні ми скоротили цю кількість води вдвічі й отримали чудові результати».

Щоб досягти цього, вчені схрестили два види помідорів – дикий сорт, який походить із пустель західного Перу, зі звичайним комерційним сортом, який широко доступний.