В Україні з’явилися органічні соуси з екзотичних овочів
Фермерське господарство «Стодола» в місті Первомайську Миколаївської області запустило у виробництво лінійку органічних соусів з власноруч вирощених екзотичних овочів.
Про це повідомив керівник підприємства Ян Островський, пише Укрінформ.
«Наразі ми закінчили всі випробування і запустили у виробництво лінійку органічних соусів. Серед них є як екзотичні, так і класичні. Наразі це 11 соусів і 3 кетчупи. Найекзотичніший – Брокомоле. Це суміш чотирьох видів капусти: кольрабі, броколі, цвітної і капусти кейл. Повний набір вітамінів та корисних елементів. А ще це дуже смачно», – розповів Островський.
За словами керівника підприємства, до екзотики також відноситься гарбузовий соус-діп Черши. Він має незвичний пряний смак з гостринкою (давня фірмова страва лівійських євреїв). Також смаки гурманів можуть задовольнити два соуси з білої гірчиці, з медом та з кайєнськими перцями.
Із класичних рецептів тут виробляють 5 томатних соусів: дві сальси і три кетчупи. Вони виготовлені з відбірних органічних томатів італійських соусних сортів San Marzano та Roma власного вирощування. Островський наголошує, що це не розведена водою томатна паста, як у більшості виробників, а натуральне томатне пюре, яке тут відразу перетворюють на соуси.
«Цьогоріч ми зробили пробні варки і в цілому за сезон виготовлено близько 20 тис. баночок різноманітних соусів. На підготовку до цієї події пішло декілька років», – ділиться фермер.
Ян Островський з родиною налагодили повний цикл виробництва консервів з екзотичних овочів на органічній основі, які самі вирощують, консервують та реалізують. Серед таких бамія, трюфельна картопля Вітелот, шипований огірок ківано (або рогата диня), унікальні австрійські перці, бебі-кукурудза, бебі-патісон, різнокольорова бебі-кукурудза та інші.
Сьогодні «Стодола» відома не лише в Україні а й за її межами. Продукція експортується у Францію, Німеччину та Голландію. Щоправда, наразі йдеться не про промислові поставки, а невеликі партії. Адже заморські овочі досить примхливі і вирощувати їх не просто.
«Нішова продукція як такого широкого попиту в Україні ще не має, бо про неї мало хто знає і мало хто її куштував. Отож ми самі формуємо на неї попит, експериментуємо зі смаками, з рецептурою. А щоб відправити на експорт велику партію, треба вирощувати і консервувати продукцію у промислових масштабах», – відзначає Островський.
Залишити коментар