Пт. 26 Квітня 2024

Як два львівських куми навчилися заробляти на шкварках

Два куми зі Львова Михайло Гузаревич і Юрій Мацерук створили бренд домашніх леґумінів “Шкварка”. Роблять пальцьопхану ковбасу не гіршу за італійську салямі і відроджують старовинні рецепти.

Повідомляє SEEDS.org.ua за інформацією ШоТам.

“Вареники, бульба, галушки, каша… Без шкварок ­ це повсякденність, із шкварками – свято!” – кажуть засновники.

Вони так любили готувати, що перетворили це на бізнес. Справу починали “з нуля” без стартового капіталу. Склались на оренду будиночка на різдвяному ярмарку.

Звідти прийшли перші клієнти, а решта – із соцмереж. Взяли в команду друзів і родичів, але не пошкодували. Вже чотири роки готують сиров’ялені ковбаси, копченості та сири.

“Для нас важливо поширити і відновити українські делікатеси. Це наша спадщина, про яку ми майже забули”, – каже Михайло Гузаревич.


Залишити коментар