Спортивні бренди, які дбають про екологію: найцікавіші акції найбільших компаній

Ще пару десятків років назад турбота про екологію планети не мала великих масштабах, а про її проблеми говорили на кожному розі. Але останнім часом почастішала кількість екологічних катастроф, а в світі люди стали ставитися до природи настільки дбайливо, що це вийшло з-під контролю і перетворилася на модний тренд. 

Виробники спортивного екіпірування вирішили не залишатися осторонь і стали проводити потужні кампанії і акції для поліпшення екологічної обстановки в світі. Про найцікавіші дії брендових компаній повідомляє портал https://bookmaker-ratings.am/.

Nike: перетворення взуття в ігрове покриття

Прабатьком більшості інновацій у виробництві спортивного екіпірування та інвентарю є саме ця компанія. Наприклад, не так давно Nike представила футбольну форму, зроблену з пластику, в якій зараз виступають багато клубів, а також джерсі для гравців NBA, зроблені з перероблених пластикових пляшок. Крім цього, не дуже давно Nike здивувала ще одним вчинком – запустила програму Reuse-A-Shoe.

Спочатку ця акція була реалізована в 90-х рр. Nike відкрила спеціальні точки, в які можна було приносити старе взуття. Акція була покликана для зниження обсягу викинутого взуття, яке в підсумку йшла на виготовлення ігрових майданчиків. Тепер же подбати про чистоту планети можна знову і в більшості європейських країн. Nike із задоволенням проводить лекції, присвячені турботі про екологію, а для проведення їх створює спеціальні павільйони, побудовані з найлегших металоконструкцій і скла. При цьому на електроенергію під час проведення таких семінарів компанія фактично не витрачається – досить і сонячного світла.

Чистка океану від Adidas і Parley

Ця акція побудована на зміні виробничої системи – впровадження технології «Formotion» якраз покликане для зниження відходів і токсичних викидів. Завдяки цій технології, в Adidas змогли перевлаштувати підошву бігового взуття і знизити викиди на 50% через відмову від використання клею.

Ну а приєднання до проекту Parley for the Oceans стало головною акцією для найвідомішого бренду. Співробітники Adidas вирушили на Мальдівські острови для прослуховування лекцій на екологічну тему, збір сміття в прибережній зоні океану, а також очищення підводної зони.

Ремонт одягу від Patagonia

Ця компанія вже більше 20 років займається виробництвом спортивного екіпірування з вторсировини, пластикових пляшок та інших відходів. Однією з цікавих останніх розробок вважається гідрокостюм, створений з рослин. Головна опція Patagonia в боротьбі за екологію – переробка одягу. Тому співробітниками компанії був створений сайт Worn Wear, на якому відвідувачі можуть задавати питання про ремонт одягу та отримувати консультації. Політика компанії будується на простому постулаті – покупці повинні носити вироблений одяг максимально довго і мати можливість “ремонтувати” одяг, замість того щоб викидати його і купувати новий. Patagonia йде на жертви – адже будь-який виробник в першу чергу цікавиться збільшенням обсягу продажів.

Переробка пластику від Quiksilver і Billabong

13 років тому компанія Billabong стала першою фірмою, яка зайнялася збором пластикових пляшок з океану для їх переробки та створення шорт для райдерів. І вже зараз компанія офіційно заявляє про те, що нова екіпіровка для водних видів спорту виконана строго з тари ПЕТ. Схожу акцію провела і компанія Quiksilver. Спільно з брендом Vuerich, Quiksilver переробили старі скейтборд і зробили з них колекцію окулярів The Griffin.


Залишити коментар