Ср. 24 Квітня 2024

Українськими органічними чіпсами зацікавилися у Данії

Все частіше українці вибирають продукти, які дозволяють вести здоровий спосіб життя. І, як виявляється, до цієї категорії потрапляють навіть спеціальні снеки. 

За словами засновника ТМ “Еко Чіпси” Олексія Руденка, ідея створення снеків виникла 5 років тому через гарний урожай яблук. Щоб зберегти їх вітамінний запас яблука спробували засушити, повідомляє Agri-gator.

«Почали робити їх більше та сушити не тільки яблука, а й інші фрукти та овочі. Варто сказати, що 5 років тому це було для багатьох ноу-хау. 70-80% людей, коли бачили нашу продукцію, не очікували, що сушені фрукти можуть бути такими смачними, враховуючи, що там немає консервантів», – розповідає Руденко.

Він зазначає, що сьогодні безпосередньо на виробництві працює сім чоловік. Ще чотири людини допомагають із продажами. Також працює 10 потужних сушарок.

«Звичайно хотілося б, кращого обладнання. Втім воно коштує значно дорожче – ціни на сушарки для виробництва такого спектру продукції стартують від 10 тис. дол. Чим потужніше устаткування, тим воно ефективніше з точки зору витрат на одиницю продукції. Але неабияку роль відіграє людська праця, адже є багато нюансів на кожному етапі виробництва, які потрібно враховувати, щоб не зіпсувати продукт», – ділиться засновник.

Руденко зауважує, що за останні п’ять років тренди на нішеву продукцію змінилися. Всі хочуть їсти натуральне, без підсилювачів смаку та цукру, але при цьому, щоб було смачно. Споживачу також потрібно, щоб була можливість взяти таку продукцію із собою в дорогу та перекусити на ходу.

«Завдяки зручній упаковці і натуральності нашої продукції, попит з кожним роком збільшується. Наприклад, в минулому році, ми вже їздили з продукцією “Еко Чіпси” на виставку, яка проходила в Абу-Дабі, ОАЕ», – розповідає Руденко.

За його словами, проведені маркетингові заходи вже зараз дають результати: досить швидко зростає попит на продукт як в Україні, так і за кордоном, задовольнити який власними виробничими потужностями стає важко. Тому “Еко Чіпси” готові до консолідації з іншими виробниками фруктових чіпсів і запрошують їх до співпраці.

Руденко зазначає, що зараз потрібно знайти інвестиції, щоб купити потужніше обладнання.

«У нас вже є потенційний замовник з Данії – йому дуже сподобалися наші зразки, які ми висилали на пробу та найближчим часом зробимо невеличку пробну поставку», – відзначає фермер.

Він зауважує, що термін зберігання органічних чіпсів – до року і більше. Зберігати їх бажано в сухому, прохолодному місці, у герметичній упаковці.
При роботі на нішевому ринку відкриваються великі канали збуту.

«Це можуть бути фітнес-центри, школи, ресторани, готелі, аеропорти, вокзали, магазини здорового харчування. Все це представляє собою дуже широкий спектр на внутрішньому ринку, навіть якщо ми не маємо на увазі експорт», – підсумовує Руденко.


Залишити коментар