Пн. 29 Квітня 2024

SHAKE: вітчизняний лідер ринку слабоалкогольних напоїв

Якщо проаналізувати світові тенденції, то вони свідчать про досить помітні тренди щодо зменшення популярності міцного алкоголю. Особливо це помітно серед вікової категорії міленіалів, тобто людей, які народилися у період з 1981 до 1999 року. Вони, зазвичай, віддають перевагу продукції, яка містить мінімальну кількість етилового спирту. Це — категорія слабоалкогольних напоїв, яка останніми роками в Україні набуває стрімкої популярності.

Шейк: піонер вітчизняного ринку слабоалкоголки

Перші спроби завоювати любов споживачів датуються другою половиною 90-х, але практично всі вони були невдалими. Тоді котувався міцний алкоголь та пиво, оскільки галузь стрімко розвивалася, у тому числі завдяки приходу іноземних інвесторів. Усе ж згодом у лінійці популярних брендів з’явилися слабоалкогольні коктейлі, які із часом таки зуміли втриматися. Серед них слід відзначити SHAKE, який навесні 2023 року відзначив свій двадцятирічний ювілей. Крім того, можна з упевненістю стверджувати, що саме з появою цього напою і відбулося становлення цієї ніші в Україні. Під торговою маркою з’явилися ready-to-drink аналоги популярних у всьому світі барних коктейлів, а також напої, створені за власною оригінальною рецептурою. Власне, і зараз ця серія динамічно розвивається, поповнюючись новими смаками.

Лінійка SHAKE ZERO ALCOHOL

Починаючи з 2021 року, ГК «Нові Продукти» пропонує соковмісні газовані коктейлі з нульовим вмістом алкоголю, які розливаються у 0.33-літрові бляшанки. Це чотири різні смаки: Indian Tonic, Sparkling Strawberry, Hugo та Bitter Lemon. Їх можна пити у чистому вигляді, але можна використовувати і для приготування коктейлів, у тому числі алкогольних. Це улюблений напій сучасних дівчат, які намагаються не вживати алкоголь, але люблять вечірки та отримувати позитивні емоції від спілкування з ровесниками.

SHAKE сьогодні

Починаючи з 2017 року, доля ринку слабоалкогольної продукції в Україні постійно зростає. На сьогодні ця ніша монополізована: більш як 90% припадає на два відомі бренди: ЗАТ «Оболонь» та ГК New Brew, причому частка останньої вагоміша — 67%. І 20 відсотків припадає саме на лінійку Shake (дані за перший квартал 2023 року). Минулого року її асортимент поповнився новим смаком — коктейлем Whiskey Sour. Ви можете продегустувати цей напій, придбавши його в інтернет-маркеті Maudau. Не виключено, що й у 2024 році бренд порадує своїх прихильників новинками.

Перспективи лінійки

Борис Ткачов, який очолює відділ маркетингу ГК «Нові Продукти», вважає, що продукт, який був і залишається улюбленим первістком бренду, повністю відповідає цінностям сучасної молоді. У New Brew мають наміри й надалі слідкувати за трендами часу та трансформуватися, щоби завжди бути улюбленим напоєм мільйонів, і не тільки українців (продукція бренду експортується в більш ніж 20 країн, за винятком Росії та Білорусі).


Залишити коментар