Українці влітку найбільше купували мінеральну воду та банани
Щороку в спекотний літній сезон значно зростає попит та продажі напоїв як серед b2b-, так і b2c-клієнтів. Так, за статистикою продажів, вже у перший місяць до 15 лідерських позицій кошика потрапили мінеральна вода, пиво та газований напій Schweppes.
Про це повідомляють фахівці всеукраїнського сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.
Загалом у споживчих кошиках літа найпопулярнішими позиціями були: мінеральна вода, банани, картопля молода, молоко ультрапастеризоване та кавуни.
«Традиційно в літніх замовленнях клієнтів у першій сотні топових позицій з продажів переважно знаходилися сезонні овочі, ягоди та фрукти. Крім того, щороку динаміка попиту на фреш-категорію зростає. Така тенденція зумовлена не лише бажанням українців поповнити запаси вітамінів в організмі на зиму, а й трендом на здорове харчування», — зазначають фахівці сервісу.
Залишити коментар