Чому українці не купують порічку
Ягідівник Олексій Лимар займається фермерством майже 30 років, зокрема вирощує чорну смородину, рібеларію (гібрид аґрусу та смородини), а також порічку. Але, за його словами, попиту на ягоди порічки в Україні немає взагалі, адже ця культура не цікава споживачам. Таку думку Олексій Лимар висловив в ексклюзивному коментарю проєкту «Ягідник».
– На моїй плантації ростуть сорти порічки Святомихайлівська, Троїцька, Святкова, Ровада і Джонкер Ван Тетс. На жаль, існують неабиякі проблеми зі збутом урожаю, адже ця ягода нікому не потрібна. До того ж ціна на неї – зовсім невисока. Оптових продажів цього року немає взагалі. Якщо беруть більші партії, то це переважно 10-20 кілограмів, максимум 50, тоді ціна на порічку становить 30 гривень за кілограм. Натомість у роздріб її вартість не перевищує 40 гривень за кілограм. Тобто ціни на цю ягоду взагалі немає, – констатує Олексій Лимар.
В основному порічку використовують для переробки та виготовлення джемів, соусів тощо. Натомість Олексій Лимар виготовляє з неї вино.
– Найкращий сорт для переробки – Ровада, адже в ньому найбільше сухих речових. Окрім того, гроно в цього сорту довге, а ягода – велика, іноді вагою до 2 грамів. Тому ягоди збираються дуже легко та швидко, якщо порівнювати з іншими сортами, – каже фермер.
Залишити коментар