Ресторатори зацікавилися бебі картоплею
Український виробник бебі моркви розширив асортимент продукції фасованою, митої дрібної картоплею для швидкого приготування Baby Lou, повідомив Віталій Штанько, директор «Полтава-сад».
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на east-fruit.com.
«Ми вже кілька років вирощуємо, миємо, шліфуємо і фасуємо спеціальну дрібну, так звану бебі моркву, яку продаємо під торговою маркою «Моркішка», — розповів підприємець.
— З таким же настроєм приступили і до виробництва бебі картоплі. Це не відходи виробництва, так звана «свиняча» картопля.
Це спеціально вирощена дрібна картопля смачних сортів, доопрацьована й розфасована для зручного споживання.
ЇЇ можна запікати, варити, смажити, використовувати в різних стравах», — додав підприємець.
Як зазначає Віталій Штанько, новий вид продукції купують не тільки кінцеві споживачі для приготування вдома, єю також зацікавилися ресторатори.
Залишити коментар