В планах зареєструвати 10 нових географічних брендів в Україні, – Мінекономіки
На думку чиновників, такі кроки привертають увагу туристів та інвесторів.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства має намір у 2021 році зареєструвати 10 нових географічних брендів (географічних зазначень), повідомив заступник міністра Олександр Романишин.
“Ми плануємо ще 10 географічних найменувань наступного року – це і херсонські кавуни, і карпатський мед. Це створює передумови для розвитку туризму там, де ці географічні найменування реєструються”, – сказав Романишин під час форуму “Креативна економіка” у п’ятницю.
Він нагадав, що цього року було зареєстровано географічні бренди гуцульської овечої бриндзі та мелітопольської черешні.
Романишин пояснив, що такі кроки привертають увагу туристів та інвесторів.
Як повідомлялося, у 2019 році Верховна Рада ухвалила закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення правової охорони географічних зазначень”. Згідно з ним, зареєстровані географічні зазначення наносяться на упаковку продукту і свідчать про його високу якість, багаторічну традицію виробництва й особливий зв’язок із територією, де його виробляють.
Першим зареєстрованим географічним зазначенням, що відповідає європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС, стала гуцульська овеча бриндзя. Заявку на її реєстрацію подала Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів.
Залишити коментар