Сб. 21 Грудня 2024

Які горілчані бренди українці впізнають найкраще

Україна на даний момент контролює 2,5% світового експорту горілки. А от наскільки українці розбираються у марках міцного напою, досліджувала компанія Q&Q Digital, передає УНН.

З квітня по листопад 2019 року зменшилася впізнаваність ряду вітчизняних горілчаних брендів. Про це свідчать дані соціологічного дослідження компанії.
Йдеться про падіння впізнаваності наступних горілчаних брендів: “Хортиця”, “Хлібний дар”, “Козацька рада”, “Воздух”, “Absolut”, “Мороша”, “Перша гільдія”, “Перепелка”.

Так, соціологи зафіксували падіння впізнаваності бренду “Хлібний дар” за двома показниками: “спонтанне знання бренду, загальна впізнаваність бренду”.

При цьому, “Мороша” продемонструвала падіння показників “спонтанне знання бренду” знання марки.

Горілка “Prime”, тим часом, утримує стабільну позицію. Трохи більше половини ринку знає бренд.

Найкращі позиції зайняв бренд «Nemiroff».


Залишити коментар