Яким замороженим напівфабрикатам надають перевагу українці
Напівфабрикати в нашій країні регулярно купують три чверті населення.
Українські споживачі вже давно переконалися в зручності використання заморожених напівфабрикатів і не збираються від них відмовлятися, незважаючи на те, що в засобах масової інформації часто з’являються матеріали про шкоду вживання напівфабрикатної продукції.
Пише Agroreview з посиланням на pro-consulting.ua
У структурі цього ринку найбільшу частку в 70% займають пельмені і вареники, 20% припадає на заморожені м’ясні та рибні напівфабрикати і близько 10% – на млинці, чебуреки і піцу.
Серед найбільш популярних в українців торгових марок заморожених напівфабрикатів можна виділити трійку лідерів: «Три ведмеді», «Геркулес» і «Левада». З урахуванням стабільного попиту на напівфабрикати, провідні виробники мінімізують свої витрати на просування продукції.
Залишити коментар