Чт. 25 Квітня 2024

Бізнес з перцем: як правильно доглядати за овочем

Фермер з Черкащини розповідає про досвід вирощування примхливої культури.

Як виростити гарний ззовні та смачний солодкий перець – примхливу культуру, яка потребує догляду, утім має високу рентабельність, знає керівник ФГ «Імпульс» Олександр Пастушенко, передає Агробізнес Сьогодні.

Фермер з села Томашівка, що на Уманщині Черкаської області обробляє порівняно невелику площу – приблизно 200 га. Тут переважно вирощуються озимі зернові, соняшник, цукрові буряки та час від часу кукурудза. Утім з часом Олександр усвідомив – час братися й рентабельніші культури.

Сьогодні під альтернативними культурами в ФГ «Імпульс» перебуває понад 20 га землі. Серед іншого тут – і солодкий перець.

«Обробіток площі під солодкий перець не відрізняється від обробітку під інші культури. Грунт обов’язково потрібно якісно зорати, поборонувати, провести передпосівну культивацію, закрити вологу. Для овочів це особливо важливо, враховуючи підвищений ризик появи шкідників та хвороб. Окрім цього, земля повинна бути добре розпушеною для нормального розвитку кореневої системи», – ділиться досвідом фермер.

Мінеральне живлення під солодці перці є помітно повнішими у порівнянні з більшістю традиційних культур. Пастушенко з осені вносить під цю культуру до 5 ц NPK, а після появи сходів для внесення поживних речовин зрошує рослину.

Відразу висаджувати перець у відкритий грунт фермер не радить. У ФГ «Імпульс» вирощують розсаду у власних теплицях. До речі, якісне насіння солодких перців не дешеве – у межах 2 грн за одну насінину. Ризикувати і брати щось набагато дешевше Пастушенко не радить.

«У нашій кліматичній зоні висаджувати розсаду рекомендується після дати останніх ймовірних заморозків. Зазвичай, починаючи із 20 травня. Збирання ж урожаю припадає на самий кінець серпня, аби встигнути почати реалізацію продукції з 1 вересня», – розповідає Пастушенко.

Фермер каже, що врожай перцю може сягати до 10 тонн з гектара. Частина овочів відбраковується, причому не лише за споживчими характеристиками, але й візуальними – краще продається зовні красивий продукт.


Залишити коментар