Нд. 13 Квітня 2025

Європейські виробники картоплі фрі подвоїли виробництво

виробники картоплі фрі

Ілюстративне фото з мережі.

За останні роки потужності підприємств, що спеціалізуються на виробництві картоплі фрі в Європі, значно зросли. Згідно з новим звітом, виробники картоплі фрі стає актуальним не лише для внутрішнього споживання в Європі, а й у контексті глобального ринку, пише AgroPortal.

Видання Potato News Today з посиланням на дані DCA Market Intelligence повідомляє, що за останні 8 років європейські виробники картоплі фрі подвоїли свої виробничі потужності. Основними інвесторами стали переробні компанії Agristo, Aviko, Clarebout та McCain. Вони відкрили нові заводи й розширили свою присутність у різних регіонах.

У звіті вказано:

«Європейські виробники картоплі фрі подвоїли свої потужності за останні 8 років і тепер орієнтуються на такі ринки як Китай, Індія, Австралія та США».

Ці ринки вважаються перспективними через зростання споживання картопляної продукції, зокрема в сегменті фастфуду.

У дослідженні простежено динаміку ринку замороженої картоплі фрі з 2000 до 2025 року. За цей період його вартість зросла з $7 млрд до близько $25 млрд, що пояснюється популярністю фастфуду, продукції преміум-класу та попитом на більш здорові альтернативи.

Разом із тим, аналітики звертають увагу на можливі ризики.

«Збільшення попиту принесло користь виробникам картоплі завдяки підвищенню цін, перевиробництво створює ризик надлишку пропозиції, цінових війн і потенційного фінансового тиску для виробників», — йдеться в документі.

Попри ріст у глобальному масштабі, насичення внутрішніх ринків у Європі сповільнило темпи зростання. Виробники картоплі фрі дедалі більше орієнтуються на експорт до країн із високим потенціалом попиту. Додатковий вплив мають і зовнішні чинники:

«Геополітична невизначеність і збої ще більше ускладнюють майбутнє галузі».

Читайте також: Вперше в історії українська пивоварня стала переможницею World Alcohol-Free Awards.


Залишити коментар