Лате зі смаком свинини створила відома торгова марка
Starbucks China до китайського Нового року створив унікальний напій – каву лате зі смаком свинини.
Про це пише newfood.media.
Напій під назвою «Abundant Year Savory Latte» поєднує соус зі смаком тушкованої свинини Dongpo з еспресо та молочною пінкою. Додатково каву прикрашає капля темно-червоного соусу та шматок свинячої грудинки поверх піни. Кава коштує $9,45 та нагадує класичну китайську страву зі свинини, яка особливо популярна у південному Янцзи.
«У 25 магазинах і барах Starbucks, включаючи Reserve Roastery в Шанхаї, споживачі можуть насолоджуватися смаками сезону зі спеціальними кавовими продуктами, натхненними традиціями», — йдеться в офіційній заяві компанії.
Це не єдина позиція, яку Starbucks China приготував до святкового сезону. У меню, наприклад, з’явилося мигдальне макіато з прихованим на дні желе.
Далі ніж Starbucks зайшла хіба що мережа Luckin Coffee, яка минулого сезону об’єдналася з китайським виробником алкоголю Kweichow Moutai та представила алкогольний лате.
Цього року компанії продовжили співпрацю і вийшли на ринок з “інноваційним алкогольним лате для святкового сезону”, який являє собою обмежений випуск кави Moutai зі смаком шоколаду.
Залишити коментар