Стало відомо, чому Наша Ряба зникла з полиць магазинів
Голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк вирішив відмовитися від використання логотипу «Наша ряба» на продукції, яку виготовляє група компаній, і замінити його на «Та сама курочка». Про це повідомляє agrotrend, пише agronews.ua.
“Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції. Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак”, – повідомив Юрій Косюк.
За його словами, компанія 20 років робить найкращу курятину в Україні, яку цінують в топових країнах не через бренд та обгортку, а за результат того, що увесь цей час виробляється висококласна та безпечна продукція, яку купують по всьому світу.
Залишити коментар