Сб. 20 Квітня 2024

На Запоріжчині фермери шукають клієнтів через соцмережі

Українські фермери Віталій та Ольга Шкрибляки із Запорізької області скористалися допомогою міжнародних донорів і сформували стратегію бізнесу на 5 років. Завдяки навчанню від USAID вони змогли розширити виробництво, налагодити канали збуту й опанували стратегічне планування бізнесу.

Аграрії долучилися до он-лайн школи маркетингу. Настанови спеціалістів посприяли тому, що Шкрибляки почали вирощувати крім 11 видів салату коктейльні томати та продавати врожай через соцмережі. Аби популяризувати продукцію, яку цілий рік вирощують у теплицях, фермери ведуть сторінки в Інстаграмі та Фейсбуці. Зелень і овочі відправляють клієнтам поштою. Окрім цього, Шкрибляки зареєстрували власну торгову марку Fresh Salat.

“Виробничі потужності (теплиці для вирощування продукції в закритому ґрунті) і земельні ділянки для вирощування продукції у відкритому ґрунті розташовані у Запорізькій області і дають можливість вирощувати продукцію цілий рік. Сьогодні роздрібний споживчий сегмент складає до 46% доходу фермерів, а гуртовий замовник – близько 54%. Є можливість збільшення обсягів продажів через розвинення сегменту роздрібних споживачів”, – інформують на сторінці Програми USAID з аграрного і сільського розвитку – АГРО.

Джерело: SEEDS

 

 


Залишити коментар