У травні випуск свіжої молочної продукції зросте
Тенденції ринку свіжих молокопродуктів в Україні формує десяток операторів.
Випуск всіх свіжих молокопродуктів, крім кисломолочного сиру, за два місяці поточного року виявився менше торішнього рівня, повідомляє Аgroreview з посиланням на ІНФАГРО.
Можливо, позначаються високі ціни, хоча виросли вони і незначно. Збільшувати ціни зараз наважуються небагато операторів. В кінці березня, в основному, фігурують такі цінові рівні:
молоко 2,5%, плівка – 24,0-26,0 грн/л
кефір 2,5%, плівка – 28,5-30,0 грн/л
сметана 15%, плівка – 64-70 грн/кг
сир 9% – 110-124 грн/кг.
Виробники, можливо, ще спробують трохи підняти ціни на травень. Хоча такого сплеску попиту, як навесні минулого року, не буде. Українські споживачі вже звикли до всіляких локдаунів і не роблять стратегічних продуктових запасів.
У лютому в Україні помітно скоротився випуск кисломолочних продуктів (-3% до лютого 2020 року, до 35,5 тис. т), молока розлили теж на 3% менше (38 тис. т). А ось виробництво творожної продукції незмінно зростає. У лютому випустили майже 8 тис. т, що на 11% більше торішнього показника.
Насправді споживання творожної продукції в країні навряд чи зросло, просто багато українців відмовляються від базарного продукту на користь магазинного. У квітні виробничі показники особливо не виростуть через Піст, а ось в травні можна розраховувати на відчутне збільшення продажів товару і, відповідно, випуску всієї свіжомолочної продукції.
Тенденції ринку свіжих молокопродуктів в Україні формує десяток операторів. У перспективі лідери будуть збільшувати свою частку, витісняючи з ринку дрібних регіональних виробників.
Залишити коментар