Чт. 28 Березня 2024

На Закарпатті проклали Дорогу вина та смаку

На Закарпатті презентували «Дорогу вина та смаку Закарпаття». Наразі проєкт включає 15 учасників, це винороби, виробники гастрономічної продукції, ресторатори та готельєри.

Про це розповів голова ГС «Дорога вина та смаку Закарпаття» Анатолій Полосков, передає Укрінформ.

Він зауважив, що днями у тестовому турі закарпатську «Дорогу вина та смаку» перевірили блогери та туроператори щодо якості продукції, а також – як логістичний маршрут: порядок локацій, час і комфорт переїздів, ночівель тощо. А на поточному тижні вже стартував промотур «Дорогою вина та смаку Закарпаття» за участю туроператорів, які працюють з іноземними туристами.

За словами експерта проєкту «Географічні зазначення в Україні» Галини Щуки, Дорога смаку на Закарпатті, як і в інших регіонах, будується в межах проєкту географічних зазначень в Україні. Вона призначена, насамперед, для просування туристичних продуктів, підтримки виробників крафтового продукту та збереження унікальної еногастрономії в регіоні.

Також вона відзначила, що за статистикою, гастрономічні тури продаються вп’ятеро дорожче за звичайні. Людина, яка платить гроші за якісне харчування, також хоче якісно їхати, спати та розважатися.

Під час відбору учасників проєкту на Закарпатті зважали на два головні чинники – легальність виробництва та якість.

«Незважаючи на велику кількість виноробів на Закарпатті, маємо лише одного представника галузі – це виноробня “Шато Чизай”. На жаль, усі приватні винороби Берегівщини, Мукачівщини не мають ліцензії, а без ліцензії ми не можемо їх вивести на міжнародний рівень, хоча попит на приватні підвали дуже великий», – розповіла Галина Щука.

Також до гастрономічних точок Дороги увійшли відомі сироварні, дегустаційні зали леквару (сливового повидла), виробники м’ясних продуктів, буйволина та равликова ферми й Перша закарпатська палинчарня (палинка – фруктова горілка) зі своїми фруктовими дистилятами.

Окремий акцент додає карпатський мед від Асоціації бджолярів «Срібний край» (нині вони брендують «Мед Закарпаття», він невдовзі також отримає статус продукту із географічним зазначенням).

«Те коло учасників, які зараз входять до “Дороги вина та смаку Закарпаття”, – це Ужгород, Берегово, Мукачево, Виноградів та Хуст. Є ще охочі увійти до Дороги, тому вона буде розширюватися», – додала експерт проєкту «Географічні зазначення в Україні».


Залишити коментар