У світі мода на еко каву
На сьогодні в світі люди прагнуть споживати продукти, які не наносять шкоду здоров’ю. Ця тенденція торкнулася й кавової індустрії. Так, нещодавно вісім ключових обсмажувачів і роздрібних торговців кавової індустрії збільшили закупівлі екологічно чистої кави, свідчать дані нового звіту Глобальної платформа кави (GCP).
Про це повідомляє newfood.media, пише agronews.ua.
Зокрема, йдеться про такі компанії, як JDE Peet’s, Melitta Group, Keurig Dr. Pepper, Nestlé, Strauss Coffee, SUPRACAFÉ, Tesco та Westrock Coffee. Наразі їх вважають лідерами, які задають тренд у споживанні екологічно чистої кави та «сприяють збільшенню виробництва». Лише за минулий рік ця вісімка кавових гігантів збільшила закупівлі «стійкої» кави на 55% – до 1,2 млн т. Загалом у 2021 році вищевказані компанії придбали 2,2 млн т зеленої кави, пише newfood.media.
Відповідно до статистичних даних GCP, 99% зеленої кави (або 126 тис. т), які придбала компанія Keurig Dr. Pepper, відповідали критеріям сталості. У свою чергу, у Nestlé цей показник складає 82% при величезних обсягах закупівлі – майже 1 млн т зеленої кави за рік. А ось британський супермаркет Tesco впорався з задачею на 100%, хоча має невеликі обсяги закупівлі – близько 7 тис. т.
Залишити коментар