За що херсонському підприємцю дали 500 000 грн

Підприємець Андрій Бігленко, засновник бренду Українські в’ялені помідори, став переможцем проєкту підтримки малого бізнесу Бізнес-трамплін, написав співзасновник і головний виконавчий директор Rozetka.ua Владислав Чечоткін.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на ua-news.liga.net.

«Головний приз в 500 000 грн отримав бренд Українські в’ялені помідори з Херсона. Засновник «Помідоров…» хоче, щоб українські томати купували навіть в Італії», — написав Чечоткін.

Бігленко вирішив заснувати власний бізнес, після того, як дізнався, що в Україні відсутнє виробництво в’ялених помідорів. Хоча цей продукт досить популярний в Європі.

Підприємець купує помідори безпосередньо на полях у херсонських фермерів, що забезпечує найнижчу ціну сировини. Далі помідори сушаться в спеціальних сушарках. Собівартість однієї банки готової продукції — близько 70 грн.

Бігленко просуває Українські в’ялені помідори через акаунт у Instagram. За словами підприємця, попит на його продукцію перевищує пропозицію.

Гроші за перемогу в Бізнес-трампліні підприємець витратить на розширення виробництва і лінійки продукції. Використовувана Бігленком технологія дозволяє виробляти також в’ялені фрукти.

Всього в проєкті підтримки малого бізнесу було розглянуто 1218 заявок. Перші п’ять місць отримали грошові призи на загальну суму 1,6 млн грн.


Залишити коментар